یک کیلو گوشت مرغ، چند؟ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی ایران: ایران دهمین تولیدکننده بزرگ موادمعدنی دنیاست خرید کدام نوع طلا برای سرمایه‌گذاری بهتر است؟ رئیس اتاق مشترک ایران و افغانستان: نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امیدبخشی به بخش خصوصی در ایران است فروشندگان پرقدرت در صحنه بورس امروز ظاهر شدند + عکس (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) محکومیت هزار میلیارد ریالی برای عرضه خارج‌ازشبکه گندم در خراسان‌رضوی واردات ۱.۸ میلیارد دلار طلا برای رفع تعهد ارزی در سال گذشته اولویت اختصاص ارز به صنایع داخلی اعلام شد ریزش قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه جلسات اتاق بازرگانی ایران در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ادامه ریزش قیمت در بازار تکلیف جدی دولت به وزرا؛ نرخ رشد اقتصادی هر دستگاه در سال ۱۴۰۳ هدف‌گذاری شد ایران‌خودرو قیمت جدید هایما S۷ را اعلام کرد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دلار ارزان شد، کالا نه | شهرآرا علت کاهش‌نیافتن قیمت اقلام را پس از فروکش‌کردن تلاطم‌های ارزی بررسی می‌کند نبود کارگر ماهر دلیل افزایش حوادث ناشی از کار کاهش قیمت دلار حباب سکه را کوچک کرد + جدول (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ «طرح ساماندهی کارکنان» قبل پایان کار مجلس یازدهم تمام شود رهن و اجاره در منطقه الهیه مشهد چقدر است؟ + جدول (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون امور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: پیشنهادی برای افزایش حق مسکن کارگران نداریم کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی شارژ می‌شود آخرین تغییرات درباره زمان واریز یارانه معیشتی (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پرونده تخلفات یک شرکت واردکننده خودرو به تعزیرات ارجاع شد

  • کد خبر: ۴۰۶۰۱
  • ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
پرونده تخلفات یک شرکت واردکننده خودرو به تعزیرات ارجاع شد
مدیر کل امور حقوقی و تعزیرات سازمان حمایت، از تشکیل پرونده تخلفاتی برای یک شرکت واردکننده خودرو و ارجاع آن به تعزیرات خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید مجتبی سجادی مدیر کل امور حقوقی و تعزیرات سازمان حمایت، با اعلام این خبر بیان کرد: با توجه به مکاتبات متعدد و پیگیری‎های بعمل آمده از شرکت واردکننده در خصوص تسریع در اجرای تعهدات ناشی از قرارداد‌های فروش سال ۹۷ (با موعد تحویل ۱۸۰ روز)، متاسفانه تاکنون اقدامی در قبال قرارداد‌های منعقده با مشتریان و اجرای برنامه زمانبدی جهت تحویل خودرو انجام نداده است که این امر، نارضایتی خریداران و برگزاری تجمعات اعتراضی آن‌ها را در پی داشته است.

 

وی ادامه داد: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که این شرکت در بسیاری از موارد علیرغم دریافت تمامی مبالغ مندرج در قرارداد، اقدامی در راستای اجرای تعهدات خود انجام نداده است که با تداوم این موضوع و در پی نارضایتی مشتریان، سازمان حمایت پرونده شرکت ریگان خودرو را به تعزیرات حکومتی منعکس نمود و در آن گزارش تاکید شد که خودرو‌ها باید بر اساس قیمت مندرج در قرارداد و با محاسبه ضرر و زیان ناشی از تاخیر در ایفای تعهد به مشتریان واگذار شوند.

 

الزام نحوه فروش بسته‌های اینترنتی اپراتور‌های تلفن همراه به وضعیت سابق

سجادی با اشاره به وضعیت پرونده اپراتور‌های تلفن همراه نیز بیان داشت: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته و اقدامات لازم، اپراتور‌ها مجاب به اعاده نحوه فروش بسته‌های اینترنتی به وضعیت سابق شدند.

وی گفت: همچنین درخصوص تخلف صورت گرفته در این بازه زمانی، مستنداتی از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به این سازمان ارائه شد که با توجه به عدم همکاری اپراتور‌ها جهت دسترسی به ریز قرارداد‌های مشتریان، رقم اعلامی سازمان مذکور مورد تایید قرار گرفت و به شعبه رسیدگی کننده منعکس شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->